Kérjük, hogy a levelünk fejlécében található Üzleti partner azonosítót, mely a levelünk jobb felső sarkában található, befizetésére mindenképp írja rá, a beazonosíthatóság elősegítése miatt.

 

Üzleti partner azonosító

Kérjük, hogy befizetését a 11704007-20240662-00000000 számú, OTP Bank -nál vezetett S.A.P. Követeléskezelő Zrt. részére megfizetni szíveskedjen! Ez a bejegyzés levelünk középső oldalán, az elmaradása részletezése után található.

 Tisztelt ügyfeleink!
 
Amennyiben levelet kapott társaságunktól, de Ön megtalálta a levélben elmaradásként nyilvántartott bizonylatot, kérjük az alábbiakat vegye figyelembe:
 

A befizetés valóban lehet a keresett tétel is, de Társaságunk ezt elegendő információ hiányában nem tudja egyértelműen beazonosítani, ugyanis Társaságunk kizárólag a behajtás alá vont tételekről rendelkezik információval. Az E.On Áramszolgáltató Kft. ,az E.On Energiakaerskedelmi Kft. valamint az E.On csoportba tartozó vállalkozások álláspontja szerint a tartozás fennáll, ezért a helyzet tisztázása érdekében kérjük, hogy telefonon vagy online vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató ügyfélszolgálatával, így meg tudják keresni a hiányzó tételt.

 

Ha az egyeztetés során az derülne ki, hogy a keresett számla valóban be van fizetve, de ennek ellenére mégis tartozás tart nyilván a szolgáltató rendszere, arra a szolgáltató szabályzott könyvelési rendszere ad magyarázatot.

Ilyen esetben az esetek nagy százalékában a késedelem kialakulásának oka, az ügyfél által egy korábbi számla befizetésének elmulasztása. A Közüzemi szolgáltatókra vonatkozó egységes könyvelési rendszer szabályzása azt írja elő, hogy a beérkező tételeket, a sorrendben álló első tételre kell könyvelni, majd amennyiben maradék alakul ki, azt a másodikra, és így tovább. Ennek ellenőrzését társaságunk nem tudja elvégezni, a szükséges információk hiányában, csak közvetett érdeklődésre egyedileg megbízó információira hivatkozva. Társaságunk a követeléskezelési eljárás alá vont tételeken kívül, más bizonylatelszámolási adatokkal nem rendelkezik. Nem rendelkezik továbbá az ügyfél befizetési történetével a szerződéskötéstől számított időszakra. 

 

A fentiek alapján javasoljuk a Szolgáltatóval történő online egyeztetést, mert így gyorsan áttekinthetők a számlák és rögtön rendezni is tudja a tartozást, ha kiderül, melyik számla alapján alakulhatott ki elmaradás.

 

Köszönjük, hogy elolvasta tájékoztatónkat.

 

Üdvözlettel:

 

S.A.P. Követteléskezelő Zrt.