UniCredit Bank Zrt ügyfeleinek
Tisztelt Ügyfeleink!
Cégünk az Unicredit Bank Zrt ügyfeleinek Call-center szolgáltatást tevékenységet végez.
A szolgáltatás célja, a bank által kimutatott késedelem alapján, az ügyfelek tájékoztató jellegű hívása, általában a késedelembe esés napjától azaz az első naptól, a hatvanadik napig. A hívás célja, az ügyfelek megtartása, tájékoztatása az elmaradás mértékéről. Kollegáink készséggel állnak érintettek részére. Megbízótól érkező ügyleteket negyvennyolc órán keresztül kezeljük. Hivatalos tájékoztatót, gfüggő ügynöki tevékenységünkről megtalálja az Unicredit Bank honlapján, https://www.unicreditbank.hu/hu/rolunk/hasznos_informaciok/torlesztesi_nehezsegek/tajekoztatas_fuggo_kozvetitoi_tevekenysegrol.html helyen. PDF formában olvashatja,
a https://www.unicreditbank.hu/content/dam/cee2020-pws-hu/Rolunk/hasznos_infok/torlesztesi_nehezsegek/S.A.P.%20KB.signed.pdf helyen. Amennyiben kérdése van, kapcsolatok menüpont alatt megtalálja az Unicredit Bank Zrt. részére dedikált ügyintézőinket, akik részletes tájékoztatást adnak hívásaink céljáról.
Minden elért üygfélnek ez a tájékoztató SMS formájában a kollegánkkal folytatott beszélgetés alatt megküldésre kerül.