E-On ügyfél tájékoztató

2021.02.24 10:41
 
 Tisztelt ügyfeleink!
 
Amennyiben levelet kapott társaságunktól, de Ön megtalálta a levélben elmaradásként nyilvántartott bizonylatot, kérjük az alábbiakat vegye figyelembe:
 

A befizetés valóban lehet a keresett tétel is, de Társaságunk ezt elegendő információ hiányában nem tudja egyértelműen beazonosítani, ugyanis Társaságunk kizárólag a behajtás alá vont tételekről rendelkezik információval. Az E.On Áramszolgáltató Kft. ,az E.On Energiakaerskedelmi Kft. valamint az E.On csoportba tartozó vállalkozások álláspontja szerint a tartozás fennáll, ezért a helyzet tisztázása érdekében kérjük, hogy telefonon vagy online vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltató ügyfélszolgálatával, így meg tudják keresni a hiányzó tételt.

 

Ha az egyeztetés során az derülne ki, hogy a keresett számla valóban be van fizetve, de ennek ellenére mégis tartozás tart nyilván a szolgáltató rendszere, arra a szolgáltató szabályzott könyvelési rendszere ad magyarázatot. Ilyen esetben az esetek nagy százalékában a késedelem kialakulásának oka, az ügyfél által egy korábbi számla befizetésének elmulasztása. A könyvelések szabályzása azt írja elő, hogy a beérkező tételeket, a sorrendben álló első tételre kell könyvelni, majd amennyiben maradék alakul ki, azt a másodikra, és így tovább. Ennek ellenőrzését társaságunk nem tudja elvégezni, a szükséges információk hiányában, csak közvetett érdeklődésre egyedileg megbízó információira hivatkozva. Társaságunk a követeléskezelési eljárás alá vont tételeken kívül, más bizonylatelszámolási adatokkal nem rendelkezik. Nem rendelkezik továbbá az ügyfél befizetési történetével a szerződéskötéstől számított időszakra. 

 

A fentiek alapján javasoljuk a Szolgáltatóval történő online egyeztetést, mert így gyorsan áttekinthetők a számlák és rögtön rendezni is tudja a tartozást, ha kiderül, melyik számla alapján alakulhatott ki elmaradás.

 
 
E-on energiaszolgáltatóval kapcsolatos linkek elérhetőségét, a könnyebb kezelhetőség érdekében itt is megjelenítjük. Kérjük válasszon a menüben a Megbízóink -E.On azon belül  az Információk, illetve a levél magyarázat menüpontokból az információk eléréséhez!
 
Vonalaink átmeneti túlterheltsége miatt, jelezzük, hogy bővítettük vonalaink számát. Kérjük Önöket, a hosszas válaszadási idő elkerülése érdekében kérdéseiket, a kiküldött értesítő levélben szereplő telefonszámokon tegyék fel kollegáinknak. Amennyiben kérdésük van azt feltehetik e-mailben, az ugyfelszolgalat@sapzrt.hu  címen is.
 
 
 
Köszönjük türelmüket!
 
Üdvözlettel:
 
S.A.P. Követeléskezelő Zrt.