Panaszkezelés

2013.06.11 14:18

Panaszaikkal, cégünk működésével, ügykezelésével kapcsolatban panaszkezelési szabályzatunk alapján járunk el.

Panasz benyújtásának módja:

panasz@sapzrt.hu e-mail címen, továbbá a 06/29 999-351-es központi számunkon, a 06/29 411-211 Fax számunkon, illetve személyesen (2200 Monor, Petőfi utca 4.) tehető meg, munkanapokon 8-12 óráig. 

Kérjük panasz bejelentésekor adja meg adatait, a panasz keletkezésének időpontját, munkatársunk nevét, illetve észrevételeit munkánkkal kacsolatban.

Válaszainkat írásban, a panasz beérkezésétől számított 8 munkanapon belül írásban küldjük meg az Ön címére. Amennyiben panasza Megbízónkkal kapcsolatos, azt 24 órán belül elküldjük megbízónk részére.

Panaszkezelési szabályzatunkat, az alábbi linkre kattintva éri el.

 

pksz1408.docx (48853)

1szmell_pan1408.doc (47104)