Cikkek archívuma

Mit tegyek fizetési nehézség esetén?

2015.12.17 07:29
1. Mit tegyek fizetési nehézség esetén?   Önnel is előfordulhat, hogy hitelét átmenetileg, vagy tartósan Önön kívül álló okokból nem tudja fizetni. A legfontosabb ilyen esetben, hogy ne söpörje a szőnyeg alá a problémát és azonnal cselekedjen. Minél gyorsabban lép, annál nagyobb esélye van a...

Elérhetőségeink változása

2015.11.02 08:06
Ezúton is tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a vonalas számaink megszűntek. Az új rendszerbe integrált elérhetőségeink 20-as körzetszámokon vehetők igénybe. Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a számok nem mobil számok, azokra SMS-t ne küldjenek. Az új számlistát az Kapcsolat mnenüpont alatt találhatja...

Vezetékes számaink ideiglenes karbantartása

2015.10.30 11:16
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy vonolas teleofonos rendszerünk átmenetileg nem elérhető. Kérjük Önöket, hogy munkaidőben a 06/70 610-2177, 06/70 610-5012 számokon keressék munkatársainkat. A karbantartás várható időtartama: 48 óra

Elszámolási tájékoztató

2015.04.09 11:14
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a S.A.P. Követeléskezelő Zrt. nem végez követelésvásárlási tevékenységet, így Társaságunk nem válik az általa kezelt ügyek jogosultjává, annak továbbra is a finanszírozó pénzintézetet kell tekinteni, így a Társaságunk által korábban, vagy jelenleg kezelt...

MNB Tájékoztató hitelszerződés felmondása előtt!

2015.02.01 07:49
A tájékoztatóról Jelen tájékoztatót azért kapta kézhez, mert hitelezője már korábban megküldte Önnek a hitelszerződés felmondása előtti utolsó fizetési felszólítást. Kérjük, saját érdekében, vegye nagyon komolyan a fizetési felszólításban és ebben a tájékoztatóban szereplő figyelmeztetést! A...

Mit tegyek fizetési nehézség esetén?

2015.02.01 07:44
2. Mit ne tegyek fizetési nehézség esetén? Fontos, hogy fizetési nehézség esetén is mindig körültekintően járjon el. A megoldások keresése közben találkozhat olyan vonzónak tűnő megoldásokkal, amelyek tovább nehezíthetik a helyzetét. 1. Hitelrendező megoldások igénybevételének...

Tájékoztató ügyfelek késedelembe esése utáni teendőkről.

2015.02.01 07:42
1.     Jelezze a hitelezőjének a fizetési problémáját! Nagyon fontos, hogy keresse meg hitelezőjét és mondja el őszintén, hogy fizetési nehézségei vannak. A megoldás kulcsa az Ön együttműködése, és hogy teljes körű és pontos információkat adjon pénzügyi helyzetéről. Ha időben...

Követeléskezelési szabályzat

2015.01.01 09:11
Az S.A.P. Követeléskezelő Zrt. Az MNB ajánlása alapján ezúton teszi közzé követeléskezelési szabályzatát. Követeléskezelési szabályzat

Átalakulás

2014.06.19 08:16
Cégünk az S.A.P. Leasing Kft átalakult S.A.P. Követeléskezelő Zrt.-re. Teljes jogutódként végezzük tevékenységünket, immáron Zrt. cégformátumban.

MNB (PSZÁF)

2013.06.11 14:27
Tisztelt Látogatók! Az S.A.P: Követeléskezelő Zrt. ezúton szeretne segíteni Önöknek, hogy hiteleik, illetve ügyeik megoldása gördülékeny legyen. Kérjük MNB(PSZÁF) iránymutatása szerint az alábbi honlapot szíveskedjenek felkeresni.   https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem...

Tételek: 11 - 20 ból 23

<< 1 | 2 | 3 >>