Cikkek archívuma

2021.02.24 10:41

E-On ügyfél tájékoztató

   Tisztelt ügyfeleink!   Amennyiben levelet kapott társaságunktól, de Ön megtalálta a levélben elmaradásként nyilvántartott bizonylatot, kérjük az alábbiakat vegye figyelembe:   A befizetés valóban lehet a keresett tétel is, de Társaságunk ezt elegendő információ...
2021.01.25 10:32

Adatvédelem, GDPR

Tisztelt Ügyfelünk! Ebben az évben is megtettük Adfatvédelmi tájékoztatónk aktualizálását. Társaságunk mindent megtesz annak érdekében, hogy megfeleljen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletének, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő...
2021.01.02 11:46

Közműszolgáltatások

Cégünk új partnere, az E.On Energiaszolgáltató Kft! Közműtartozásokból eredő fogyasztói elmaradások esetén cégünk elérései a következők: 06/20 890-0609, vagy a 06/20 890-0607, és a 06/20 890-0618 telefonszámokon közvetlenül, vagy a 06 29 999-351-es központi számunkon a 2-es menüpont illetve 0...
2016.02.17 07:52

A követeléskezelés legfontosabb irányelve!

A követeléskezelők legfontosabb érdeke, így természetesen az S.A.P. Követeléskezelő Zrt. munkatársainak is – figyelembe véve az adós együttműködésének mértékét is – elősegíteni az adós teljesítését, mielőtt a követelés érvényesítésére jogi eljárást indítanának. A követeléskezelők az adóssal történő...
2016.02.10 09:43

Ügyfél tájékoztató

Tisztelt ügyfeleink! A gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében, kérjük ügyfeleinket, hogy a telefonos kapcsolatfelvétel előtt készítsék elő szerződésszámukat, az egyszeűbb beazonosíthatóság érdekében. Köszönjük együttműködésüket. Üdvözlettel: S.A.P. Követeléskezelő Zrt.  
2016.01.17 07:45

Egyéb megoldások késedelembe esés esetén, Telefonszámok.

2. Állami konstrukciók Jogszabályi feltételek teljesülése esetén lehetőség van a hitelezőknél az állami konstrukciókat igénybevételére. Hitelezője tájékoztatja az aktuálisan rendelkezésre álló állami konstrukciókról, amelyekről részletes információkat kaphat a Felügyelet honlapján...
2015.12.17 07:58

Hogyan keressük meg Az adósokat, általános irányevek.

Az S.A.P.  követeléskezelői az adóssal történő kapcsolattartás során tartózkodnak az erőszakos, zaklató és félrevezető magatartásoktól. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy eljáró ügyintézői fellépésük során ne alkalmazzanak pszichikai nyomást, és a követelés megtérülésének célját a...
2015.12.17 07:32

Jelezze a hitelezőjének a fizetési problémáját!

Jelezze a hitelezőjének a fizetési problémáját! Nagyon fontos, hogy keresse meg hitelezőjét és mondja el őszintén, hogy fizetési nehézségei vannak. A megoldás kulcsa az Ön együttműködése, és hogy teljes körű és pontos információkat adjon pénzügyi helyzetéről. Ha időben jelzi a problémát,...
2015.12.17 07:29

Mit tegyek fizetési nehézség esetén?

1. Mit tegyek fizetési nehézség esetén?   Önnel is előfordulhat, hogy hitelét átmenetileg, vagy tartósan Önön kívül álló okokból nem tudja fizetni. A legfontosabb ilyen esetben, hogy ne söpörje a szőnyeg alá a problémát és azonnal cselekedjen. Minél gyorsabban lép, annál nagyobb esélye van a...
2015.11.02 08:06

Elérhetőségeink változása

Ezúton is tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a vonalas számaink megszűntek. Az új rendszerbe integrált elérhetőségeink 20-as körzetszámokon vehetők igénybe. Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a számok nem mobil számok, azokra SMS-t ne küldjenek. Az új számlistát az Kapcsolat mnenüpont alatt találhatja...

Keresés

Elérhetőség

S.A.P. Követeléskezelő Zrt. Petőfi utca 4.
Monor
2200
Tel.: +36/29 999-351
Fax: +36/29 411-211